Bejegyzés

Nincs két ember, aki a fogyókúra során egyformán reagál a diétás étrendre, mozgásra, ráadásul ezeken az alapvető dolgokon kívül a sikerben több más kisebb tényező is szerepet játszhat. Az alvás fontosságát sajnos sokan lebecsülik, pedig számos kutatás igazolja, hogy sokat számít a plusz kilók leadásában. Ebben a cikkben azt vizsgáljuk, hogy hogyan lehet eredményes a fogyás a megfelelő mennyiségű és minőségű alvással.

Tovább a teljes cikkre

Nemrég írtam egy cikket a túrázásról, amely általánosan mutatta be a túrázás és a fogyókúra kapcsolatát, ezúttal pedig egy olyan lehetőségről fogok beszámolni, amely az elmúlt néhány évben terjedt el. Túrázni saját szervezésben is nagyszerű, de sok a sportszövetségek, egyesületek által rendezett teljesítménytúra is. Van viszont egy érdekes és ötletes arany középutas megoldás is, amelynek nagy divatja van mostanában, ezek a tetszőleges időpontban teljesíthető QR kódos instant túrák.

Tovább a teljes cikkre

Aki régóta nem sportol, ráadásul nagy feleslege van – a BMI kalkulátor szerint 20 kg felett –, annak csak különösen óvatosan szabad elkezdeni a sportolást. Véleményem szerint a terepfutás a legjobb és legélvezetesebb sport, mert szép tájakon, változatos helyeken (hegy, erdő, mező, völgy, földút, vízpart stb.) és a friss levegőn mozoghatunk, ráadásul nagyon hatékony kalóriaégető. Viszont a kezdő vagy nagy felesleggel rendelkező fogyókúrázóknak elsőre az ilyen jellegű aktív sportág túl sok lehet. Van azonban egy alternatív lehetőség, amely nagyon hasonló hozzá, de messze nem olyan megterhelő, ez pedig a túrázás.

Tovább a teljes cikkre

Amikor az egészséges életmód az életed részévé válik, nincs többé kifogás vagy alkalmatlan nap a sportolásra. A legtöbbek számára a karácsony a lustálkodás és a túlzásba vitt falatozás időszaka, de te dönthetsz úgy is, hogy az ünnepnapokat az aktív kikapcsolódásnak és az egészséges táplálkozásnak szenteled. Én minden évben az utóbbiakat választom; sportolok, sok gyümölcsöt és halat eszem, a bejglire és szaloncukorra rá sem nézek. Csakúgy, mint az év többi napján… Válaszd te is az egészséget és az aktív pihenést karácsonykor is!

Tovább a teljes cikkre

Bár én télen a kemény mínuszokban is járok futni az erdőbe és hegyekbe, mert nagyon szépek a zúzmarás fák, de azt ilyenkor már leginkább hétvégén teszem. Hétköznap munka után már korán sötét van, ezért szinte minden héten egy vagy két napot a spinningnek szentelek. Úgy gondolom, hogy a futás után ez az egyik legjobb lehetőség, amit fogyókúra során sportolhatsz, nagyon hatékony kalóriaégető tevékenység. Ezt a cikket kedvcsinálónak szánom, hátha te is kipróbálod, és megkedveled 🙂

Tovább a teljes cikkre

Nem hiszek a csodákban, se a csodaszerekben, de most mégis egy olyan dologra szeretném felhívni a figyelmedet, amire biztosan te is felkapod a fejed. Meg szeretném mutatni neked, hogy hogyan égess folyamatosan kalóriát a fotelben üldögélve 🙂 Ha már ismersz egy kicsit, és olvastál cikkeket tőlem, sejtheted, hogy lesz valami csavar a dologban. Ezt nem is titkolom, viszont a címadó állításom attól még igaz lesz végeredményben.

Tovább a teljes cikkre

A sportolás az egészséges életmód szerves része, mondhatni, alapvető dolognak kellene lennie mindenki életében. A valóság sajnos más képet mutat, fogyókúra során pedig szinte mindig újra és újra porondra kerül ez a téma. Amikor valaki fogyni szeretne, gyakran kapom meg a kérdést, hogy muszáj-e a siker érdekében sportolni. Kötelező-e. Sokan a rendszeres mozgást a szórakozás és aktív kikapcsolódás helyett automatikusan a „nyűg” kategóriába skatulyázzák. Szeretném megváltoztatni ezt a nézőpontot.

Tovább a teljes cikkre